WEBÁRUHÁZ MARKETING

Van már webáruházad DE NINCS ELÉG VEVŐD? Szeretnéd növelni a bevételed? Segítünk neked, hogy megduplázd a látogatóid (érdeklődők) számát és így megduplázzuk a vevőid számát is.

Tervezd meg mekkora az a havi/éves bevételed amiből kényelmesen kitudnád fizetni a számlákat, adókat és a fizetéseket a kapcsolódó kiadásokkal együtt úgy, hogy mellette a tiszta profitod is akkora legyen, hogy nyugodt kényelmes életed legyen. Egy picit bátrabbnak kell lenni a többieknél és egy kicsit többet kell költeni marketingre. Aki mer az nyer! Merj és ígérem a segítségünkkel elérjük ÁLMAID BEVÉTELÉT!

Rendben, de mi hozza a legjobb vevőket??? Nincs olyan stratégia ami minden webáruháznak és célcsoportnak egyaránt tökéletes, de könnyedén megkeresheted azt a marketing csatornát/eszközt amivel a legjobb áron tudod behozni a vevőid a webáruházadba. A kulcsszó itt a LEGJOBB ÁRON…

A mi feladatunk az, hogy a webáruház készítés után teszt kampányokkal mérjük fel, hogy neked a Facebook vagy az Adwords PPC kampányok hozzák-e a vevőket a legjobb áron… amint látjuk ezt, azonnal fel tudunk építeni egy olyan Online Marketing Kampányt ami kedvező áron hozza a vevőket és így megéri neked hirdetni (nem lesz ráfizetéses). Minden egyes elköltött forintnak nyereséget kell termelnie NEKED!

NAPI 1.000 LÁTOGATÓ INGYEN A KERESŐBŐL???

Hogyan lehet emberek ezreit meggyőzni arról, hogy a te webáruházadban vásároljanak? A válasz egyszerű, az emberek keresnek folyamatosan ezért NEKED KELL az 1. helyen lenned a keresőben… 

Webshop SEO – Tömeges vevőszerzés webáruházaknak

Ebben segít a másik és talán a LEGFONTOSABB marketing stratégia a Keresőoptimalizálás és a Prémium Linképítés. Elfogjuk érni folyamatos havi linképítéssel kb. 6-8 hónap alatt, hogy a Google-ben az 1. oldalon jelenj meg a fontos kulcsszavakra. Így a Google kereső rengeteg látogatót fog átirányítani hozzád teljesen INGYEN… hogyan lehet ezt elérni? Mi kell hozzá? Hogyan tudsz 1. lenni a Google keresőben?

  • Keresőoptimalizálás : A webáruházad keresőoptimalizálni kell, hogy megfeleljen a Google irányelveinek. Az optimalizálás lesz igazából az alap amire építhetünk és ezért fontos, hogy erős alapod legyen. A webáruháznak mobilon is tökéletesen kell megjelennie és nagyon sokat számít, hogy mennyire gyors a webshopod. A www.Gtmetrix.com oldalon megtudod mérni a webshopod sebességét, a lényeg az, hogy zöld legyen a szám mert az már korrekt gyors sebesség. A webshopodban a tartalmaknak is szolgálni kell a kulcsszavakat és a szövegeket, tartalmakat is keresőoptimalizálni kell.
  • Prémium linképítés : A keresőoptimalizált webáruházaknak a Prémium linképítés hozza meg a jó helyezéseket. Minél több minőségi linked van annál jobb helyezéseket tudsz elérni. Sokat számít az is, hogy ha van 100 minőségi linked akkor az ne 1 domainről vagy ne 1 IP címről (szerverről) érkezzen. A https://seoprcikk.hu/ weboldalamon erről több információt találsz.

  • Tartalom készítés : A legjobb egy olyan keresőoptimalizált webshop amely minőségi linkeket kap folyamatosan minden hónapban. Ezen felül ami gyorsítja a folyamatot és sokkal több vevőt tudsz elérni, amikor a SEO mellett tartalmakat készítesz. Indítasz egy blogot és termékteszteket írsz saját fotókkal és a videókkal.

Az össze marketing kampány közül a Keresőoptimalizálás és a Prémium linképítés fogja a legnagyobb bevételt hozni neked hosszútávon. Azt szoktam mondani az ügyfeleimnek, hogy pár év múlva a vevők 75%-át a SEO-nak kell hoznia, úgy lesz igazán jövedelmező a webáruház üzemeltetése.

Webáruház marketing : Adwords vagy Facebook?

Azt kell tudnod, hogy az Adwords hirdetések többsége azonnali “keresési” igényt ismer fel így azokat tudod elérni többnyire akik épp keresnek. Az a rossz ebben, hogy a többség összehasonlít, azaz keres több webshopot és a legolcsóbbtól vásárol. Az Adwords nagyszerű vevőszerző eszköz de jól kell felépíteni, hogy nyereséges legyen. Saját magad is feltudod építeni de sok esetben nem megfelelő módon építed fel ezért túl sokan látják a hirdetésed de kevesebben válnak vevővé ezért drágább lesz a hirdetésed mint ha mi építettük volna fel. Törekedni kell a minél olcsóbb kattintásokra, hogy a vevőszerzés is olcsó legyen.

A Facebook-on inkább azonnali impulzív vevőket találsz majd, de ha használod a nagyszerű célzási lehetőségeket akkor lézerpontosan tudod megszólítani a potenciális vevőidet és akkor sok megrendelést hoz neked a Facebook. A Facebook-on sokkal több lehetősged van de stratégia nélkül kidobott pénz minden kampány… A legjobb stratégia ha egy belépő terméket alacsony áron ajándékkal értékesítesz és utána visszahozod újra a játékba és hűséges újravásárolóvá alakítod az egyszeri vevőd.