Konverzió optimalizálás és marketing

A webáruház optimalizálása során növelhetjük a vevők számát. Teszteljük és javítjuk a vásárlási élményt.

A webáruház értékesítését folyamatosan mérni kell, ezt a Google Analytics rendszerében állíthatjuk be. Mérni tudjuk az összes vásárlás számát és a vásárlók forrását. Ezen felül az ecommerce funkciók segítségével részletes vásárlói adatokat is láthatunk illetve követhetjük a megrendeléseket lépésenként.

 Milyen konverziókat kell mérni?

  • Eladás, értékesítés a webáruházban
  • Hírlevél feliratkozás és leiratkozás mértéke
  • Kapcsolatfelvétel aránya a látogatók között

A konverzió mérés az alapja a tudatos és hatékony online marketing kampányoknak. Amikor tudjuk honnan érkeznek a vásárlóink, akkor lézerpontosan betudjuk célozni őket a marketing kampányainkkal.