Integráció és szinkronizáció külső rendszerekkel

A webáruház automatizálásával egyszerűbb feladat lesz a termékek és megrendelések menedzselése. Amikor növekszik a webáruház megrendeléseinek a száma, egyre több idő az adminisztráció. Ezt egyszerűsíthetjük külső rendszerek integrálásával.

  • Számlázó rendszer integrálása : A webáruház megrendeléseinek teljesítésénél számlakötelezettségünk van. Az első időkben lehet KP számlatömbös megoldás is, de nagyobb mennyiségnél már gondolkozni kell a számlázó programok beillesztésén. A teljes automatizálást Eszámla integrálásával tudjuk elérni.
  • Ügyviteli vagy vállalatirányítási rendszer : A nagy termékkínálattal rendelkező cégek esetében fontos eszközök, melyekkel megoldható, hogy egy központi helyen legyen menedzselhető a termékadatbázis. Ezen felül a megrendelések és számlázás is megoldható ezekkel a rendszerekkel.
  • PIM – Product Information Management : A PIM egy új eszköz melyet az ERP rendszer és a webáruház közé illesztünk. Ez a rendszer képes akár 100 000 terméket nyilvántartani és az adatokat a webáruház felé továbbítani. A fejlettebb PIM rendszer már nyomtatott katalógusokhoz is felhasználható, ilyenkor a PIM a katalógus grafikusának átadja a fotókat árakat és szövegeket.
  • Külső adatbázishoz csatlakozás : Sok esetben van szükség arra, hogy a nagykereskedelmi partner XML vagy CSV forásához csatlakoztassuk a webáruházat. Ilyenkor automatizáltan kapja a webáruház a friss termékeket és árakat.