Először is engedd meg, hogy bemutatkozzam kedves olvasó. Tóth Mihály a nevem melyet még 1976-ban kaptam és boldog gyermekkorom után először a 2000-es évek elején találkoztam webáruházakkal. Főleg amerikai és angol webáruházakat ismertem akkor, de szép lassan elindultak a hazai webáruházak is. Az először induló hazai webáruházak többsége ma már nem létezik, kivéve a piacvezető webáruházakat mint például az Amazon. A 2004-es évtől kezdve specializálódtam a webáruház és az e-kereskedelem területére. 2004-ben Belgiumban dolgoztam több nagy belga cégnek és ezek voltak az első lépéseim ezen a területen. Izgalmas időszak volt és sok hasznos tapasztalatot szereztem.

A 2005 és 2006-os év döntő szerepet játszott a szakmai fejlődésemben, mert ebben az időben indítottuk el vállalkozásunkat a Netkreatív-ot. Ez hatalmas lépés volt nekünk és nem volt könnyű elindulni. Első feladat az volt, hogy olyan márkanevet találjunk, amely könnyen megjegyezhető és a kreativitásunkat is megmutatja. Az első naptól kezdve már webáruházak fejlesztésével foglalkoztunk. 2006-ban indult el egyik konkurenciáink is, aki hasonlóan pozícionálta magát. Nem volt kérdéses, hogy a webáruházak készítésére fogunk specializálódni és abban leszünk a legjobbak. Abban az évben amikor ezt eldöntöttük kevés cég dolgozott ezen a területen. Azóta természetesen minden webes cég kiírja a weblapjára, hogy “webáruház készítés” de a legtöbben minden mást is elvállalnak. Sajnos nagyon sok az amatőr versenytárs aki elavult és nem túl hatékony webshopokat készít. A jó hír az, hogy egyre több ügyfél felismeri a rosszat.

A Netkreatív csapata folyamatosan a legjobb megoldásokat keresi és ezért vagyunk jó választás, ha valaki webáruházat szeretne indítani. Az ügyfeleink azért szeretnek velünk dolgozni, mert korrektek vagyunk és tartjuk magunkat a FAIR PLAY elveihez. Sok esetben inkább lebeszélünk ügyfeleket költségesebb fejlesztésekről és inkább azt tanácsoljuk, hogy azt az összeget marketing kampányokra költsék, mert az hoz majd vevőket. Mi is jobban érezzük magunkat, ha az ügyfél sikeres az online marketing kampányoknak köszönhetően.

Webáruház nyitás – Hogyan dolgozunk?

Személyes találkozó : Az első találkozó alkalmával kiderítjük mi a célja az ügyfélnek és mit szeretne értékesíteni. A célcsoport és a termék megszabja mire lesz szükség és milyen egyedi fejlesztésekkel lehet elérni nagyobb eredményeket.

Árajánlat : Ezt követi az egyedi árajánlat kiküldése a megbeszélés alapján. Sok cég úgy ad árajánlatot, hogy nem is akar találkozni az ügyféllel. Mi nem adunk árajánlatot így “vakon”, mert minden ügyfélnek különböző rendszerre van szüksége ezért találkozunk minden érdeklődővel. Amennyiben te is szeretnél webáruházat indítani, akkor hívd a 06-70-77-55-112-es telefonszámot és egyeztessünk találkozót.

Grafikai tervezés : Először wireframe terveket készítünk, amely készítésekor eldöntjük az ügyféllel, hogy mi jelenjen meg a webshopban és pontosan hova tegyük. Így már egyszerűbb a webáruház grafikai tervezése mert követni kell csak a wireframe adta lehetőségeket és útmutatásokat. A legtöbb webáruház készítő cég sajnos nem készít wireframe terveket, pedig ez egy fontos lépés.

Fejlesztés : A grafika után jön a fejlesztés amikor a webáruház rendszert és a funkciókat készítjük el. A rendszer fejlesztésekor kerülnek bele az egyedi igények is, melyek működését előre rögzítjük.

Tesztelés : Miután befejeztük a webáruházat jön a tesztelés, amely során rendelünk és kipróbálunk minden funkciót. A mobilra optimalizált megjelenést is teszteljük több mobiltelefonon és eltérő rendszereken.

Átadás : A kész és letesztelt rendszert elindítjuk és tovább lépünk a vevőszerző marketing kampányok tervezésére. Megtervezzük az Adwords kampányod és elindítunk SEO linképítési kampányokat, hogy rövid időn belül elinduljon a webáruház értékesítése.

Jó tervezést, mert a webáruház indítása a megfelelő tervezéssel indul el 🙂