Hírlevél és email marketing EDM

A leggyorsabban hírlevélen keresztül tudunk tömegesen gyorsan értékesíteni. Hírlevél és email marketing nélkül ma már nem érdemes értékesíteni.

A nagy nyugati és hazai webáruházak heti szinten küldenek hírleveleket. A grafikus hírlevelekben értékesítenek és akciós termékeket ajánlanak. A hazai webáruházak többsége sajnos nem túl megnyerő szöveges hírleveleket küldenek. A vásárlók az olyan igényes grafikájú hírleveleket szeretik, mint az Edigital hírlevele.

Mikor érdemes hírlevelet küldeni?

  • Ünnepek alkalmával (Karácsony, Húsvét, Valentín nap…)
  • Céges mérföldkő és alkalom (Születésnap, Új kolléga…)
  • Névnapokra (A leggyakoribb nevekre…)

Minden héten van alkalom ami miatt küldhetünk hírlevelet de fontos, hogy a hírlevél profi megjelenésű legyen.