Bérelhető webáruház : Miért nem jó megoldás?

A legtöbb hazai bérelhető webáruház amatőr designra épül és nem tudja kiszolgálni a komoly igényeket. Dobozos termékek, azaz a cég minden igényre ugyanazt a bérelhető webáruház rendszert szeretne ráhúzni.

Kinek jó a bérelhető webáruház?

A bérelhető webáruházak alap motorja sok esetben ingyenes program, melyet amúgy ingyen használhat bárki. A cégek ezeket értékesítik havi díjakon, mely díjat addig folyamatosan fizetni kell ameddig működik a webáruház. Képzeljük el, hogy támogatás és segítség nélkül fizetünk egy ingyenes webáruház rendszerért 4 év alatt 600 000 Ft-ot egy cégnek aki ebből 60-80 millió Ft bevételt könyvel el minden évben… Nem túl szerencsés döntés ugye?

Ön szerint melyik hoz több vásárlót?

1 millió Ft kifizetése bérelhető webáruházra VAGY 1 millió Ft elköltése marketing kampányokra? Azt hiszem a válasz könnyű, ha 1 millió Ft-ot elköltünk online marketingre azzal akár 100.000 vevőt érhetünk el melyből születhet akár 1500-2000 megrendelés…

Ne pazarolja a pénzét amatőr havidíjas megoldásokra, inkább építsünk egy modern és komoly webáruházat!