A legtöbb hazai bérelhető webáruház amatőr designra épül és nem tudja kiszolgálni a komoly igényeket. Dobozos termékek, azaz a cég minden igényre ugyanazt a bérelhető webáruház rendszert szeretne ráhúzni.
Kinek jó a bérelhető webáruház?
A bérelhető webáruházak alap motorja sok esetben ingyenes program, melyet amúgy ingyen használhat bárki. A cégek ezeket értékesítik havi díjakon, mely díjat addig folyamatosan fizetni kell ameddig működik a webáruház. Képzeljük el, hogy támogatás és segítség nélkül fizetünk egy ingyenes webáruház rendszerért 4 év alatt 600 000 Ft-ot egy cégnek aki ebből 60-80 millió Ft bevételt könyvel el minden évben… Nem túl szerencsés döntés ugye?
Ön szerint melyik hoz több vásárlót?
1 millió Ft kifizetése bérelhető webáruházra VAGY 1 millió Ft elköltése marketing kampányokra? Azt hiszem a válasz könnyű, ha 1 millió Ft-ot elköltünk online marketingre azzal akár 100.000 vevőt érhetünk el melyből születhet akár 1500-2000 megrendelés…
Ne pazarolja a pénzét amatőr havidíjas megoldásokra, inkább építsünk egy modern és komoly webáruházat!